1 lipca 2023 roku rozpoczął się okres rocznej prezydencji polskiego UOKiK-u w ICPEN, czyli International Consumer Protection and Enforcement Network. 

Wiesz, że nasz krajowy urząd należy do tej organizacji już od 1996 roku? Wieloletnia wymiana doświadczeń pomiędzy członkami ICPEN pomaga zwiększać efektywność, z jaką egzekwowane są prawa chroniące konsumentów. Walka z nieuczciwymi praktykami rynkowymi online i offline jest zarazem wyzwaniem i misją. W dobie rozwoju gospodarki cyfrowej komunikacja ponad „analogowymi” granicami państw i solidarne dzielenie się wiedzą są kluczowe dla jej powodzenia.  

Dewizą, którą UOKiK wybrał, aby przyświecała pracom organizacji przez kolejnych 12 miesięcy, jest: “Empowering responsible consumer choices”. Pod takim też hasłem odbyła się w dniach 3-6 października w Warszawie konferencja, na której wystąpiła między innymi Magdalena Golonka.

Magdalena uczestniczyła w panelu dyskusyjnym na temat relacji między konsumentami a sztuczną inteligencją. Nasza partnerka zarządzająca przedstawiła kilka pomysłów, jak wykorzystać AI do ochrony najbardziej wrażliwego ogniwa w globalnym łańcuchu biznesowym – czyli konsumentów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *